# |
Gönderen Üniversite → Alan Üniversite |
Yön |
Hareketlilik |
Fakülte / Bölüm |
Partner Akademik Birim |
ISCED |
Akademik Yıllar |
Karma? |
EQF Düzeyi |
Yıllık Toplam Hareketlilik Sayısı |
Kalış Süresi (Kişi/Yıl) |
Toplam Kalış Süresi (Yıllık) |
Önerilen Dil Becerileri |
Diğer Şartlar |
Etkin? |
1 |
TR ANKARA02 →
B LIEGE43 |
outgoing |
SMS |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
6 |
3 |
6.00 months
|
18.00 months
|
Fransızca → B1 |
-
|
Evet |
2 |
B LIEGE43 →
TR ANKARA02 |
incoming |
SMS |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
6 |
3 |
6.00 months
|
18.00 months
|
Türkçe → B1 İngilizce → B1 |
-
|
Evet |
3 |
B LIEGE43 →
TR ANKARA02 |
incoming |
SMS |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
7 |
3 |
6.00 months
|
18.00 months
|
Türkçe → B1 İngilizce → B1 |
-
|
Evet |
4 |
B LIEGE43 →
TR ANKARA02 |
incoming |
SMS |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
8 |
3 |
6.00 months
|
18.00 months
|
Türkçe → B1 İngilizce → B1 |
-
|
Evet |
5 |
TR ANKARA02 →
B LIEGE43 |
outgoing |
STA |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
- |
1 |
7.00 days
|
7.00 days
|
Fransızca → B2 |
-
|
Evet |
6 |
B LIEGE43 →
TR ANKARA02 |
incoming |
STA |
Gazi Eğitim Fakültesi → Fransız Dili Eğitimi Anabilim Dalı |
|
0231 → Language Acquisition |
2022-2023 | 2023-2024 | 2024-2025 | 2025-2026 | 2026-2027 | 2027-2028 |
Hayır |
- |
1 |
7.00 days
|
7.00 days
|
Türkçe → B2 İngilizce → B2 |
-
|
Evet |
|